Podmínky pro nástup žáka do DM
Termín nástupu pro 1. ročníky je úterý 31. 8. 2021 od 14:00 do 19:00 hodin. Nástup do domova mládeže (dále jen DM) je možný pouze na základě podané přihlášky k ubytování a přílohy k přihlášce, vydaného rozhodnutí ředitelky o umístění k ubytování a rozhodnutí o přijetí ke studiu na základní a střední škole. Pokud škola nevydala potvrzení o přijetí ke studiu, domov mládeže si potvrzení vyžádá hromadně.
Jiný termín nástupu k ubytování u nově ubytovaných žáků lze jen výjimečně a po předchozí dohodě na e-mailu: . Žáci, kteří byli již na DM ubytovaní, kontaktují svého vychovatele nebo vedoucího budovy.
Podmínky ubytování v den nástupu:
Nezapomenout:
Úplata za ubytování a stravování
Úhrada úplaty za ubytování a stravování je možná převodem z účtu, vkladem na přepážce banky nebo poštovní poukázkou. Používejte účty a variabilní symboly, které jsou uvedeny na přední straně rozhodnutí.
Úplata za ubytování pro školní rok 2020/2021 je stanovena ve výši 1.600,- Kč měsíčně. Žáci platí pobyt bez ohledu na počet nocí/dnů strávených v domově mládeže v daném měsíci. U bankovního převodu je nutné dbát na to, aby platba byla připsaná na účtu domova nejpozději do 15. dne předchozího měsíce, tzn. do 15. srpna za měsíc září. DODRŽUJTE PŘIDĚLENÉ VARIABILNÍ SYMBOLY!
Pro poukázání plateb používejte následující bankovní spojení a variabilní symboly:
UBYTOVÁNÍ
Fio banka, a.s. číslo účtu: 2301474663/2010 var.symbol: 1«ev.číslo řáka» (viz rozhodnutí o umístění do domova mládeže)
STRAVOVÁNÍ
Pro využívání stravovacích služeb v DM od 1.9.2021 je nutné před nástupem žáka do DM provést objednávku stravy na www.strava.cz nebo na www.dmpce.cz (kód zařízení: 3717, uživatel: Příjmení a Jméno, heslo: variabilní symbol pro stravu) nejdříve od 20. srpna a nejpozději do 14:00 hodin předcházejícího pracovního dne, tj. do pondělí 31. 8. 2021. U nově nastupujících žáků lze objednávku stravy provést až po zaslání finanční částky a následném zpřístupnění individuálního účtu žáka domove mládeže.
Objednávku stravy lze uskutečnit pouze, pokud je dostatečná výše finančních prostředků na účtu. Čip bude předán skupinovým vychovatelem v den nástupu, vratná záloha ve výši 115,- Kč bude odečtena při první Vaší platbě. Cenu stravy určuje Řád školní jídelny, příloha č. 1.
Většina žáků odebírá oběd ve školní jídelně školy, kde se vzdělává. Ke stravování je potřeba se přihlásit i ve školní jídelně dle instrukcí příslušné školy.
Pardubice 26.8.2021
Mgr. Bc. Alena Krabcová v. r.
ředitelka
Doplňující obsah
Co je u nás nového
Kalendář
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
|
||||||
2 | 3 | 4 |
|
|
7 |
|
9 | 10 |
|
|
14 |
|
|
16 | 17 |
|
19 |
|
21 |
|
23 | 24 |
|
26 |
|
28 |
|
30 | 31 |
Kontakt
![]() |
Domov mládeže a školní jídelna Pardubice
Rožkova 331, Zelené Předměstí
530 02 Pardubice
|
![]() |
IDS: q6r6p6m
IČ: 48161071 plátce DPH
|
![]() |
466 330 774, 702 284 749 – ředitelství,
budova A, B chlapci |
466 303 792, 702 284 750 – C dívky |
Často hledáte
© 2022, Domov mládeže a školní jídelna Pardubice – všechna práva vyhrazena
Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek
Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing